HymyKiitos kommentista!

Tänään minä sitten menin Rakkaani kanssa lääkäriin kuulemaan kokeiden tulokset.Rakkaani oli mukana siksi,että edes joku muistaa mitä lääkäri on sanonut.

Kokeet olivat ok.Kuvissakaan ei ollut mitään kovin poikkeavaa.Kilpirauhasongelmaa minulla ei ole.Lääkäri halusi laittaa minut vielä neurologin vastaanotolle ja pääkuviin sekä ravitsemusterapeutin luo.

Sain Diurex mite-tabletin kerran päivässä nesteenpoistoon ja kuulema johonkin muuhunkin,jota en muista.Sitten kaveriksi tuli Somac-tabletti kerran päivässä ja sen on tarkoitus olla happosalpaaja.Lääkäri kun tuumi,että minulla saattaisi olla joku ruokatotven alapään happojen kulkemiseen liittyvä häiriö,joka voi nousta aiheuttamaan kipua rintakehän alaosiin.Mahakatarriakin hän väläytti.

No,minä ostin pillerit ja turkoosinvärisen dosetin,sillä on turha kuvitella että olisin varma lääkkeiden ottamisesta vaikka niitä ei ole kuin kaksi.

Toisaalta,minä olen kyllä nyt aika lailla pyörällä päästäni,sillä elimistöni toimintahäiriötä haetaan mielestäni näin oudoilta alueilta.Tarkoitan tuota elintasomakkaraa.Oma sairaudenhallintani voi pettää ja pelkään,että pian minulla on kaikenmaailman taudit todettuna ja dosettini täyttyy pillereistä (osin varmasti turhista).On tiukkaa,sillä normaalisti en lääkkeitä käytä.

Tempaisin siis kunniakkaasti lääkehoidon käyntiin.Diureetti lähti toimimaan illalla ja salilla hikoilin kuin aikamiehet.Pusero kastui vaikka vain istuin sohvan uumenissa.Muutenkin olo oli kuin pullossa eli liekö nuo Somacit toimineet.Katsotaan nyt sitten ajan kanssa miten käy.

Sain edelleen kehoituksen tehdä jotain mielekästä ja viljellä positiivisia ajatuksia elämässäni.Jos en saisi niitä suusta ulos,pitäisi minun kuulema niitä kirjoittaa.Siispä....

....nyt olen aikonut kirjoittaa joskus aloittamani kirjan loppuun ja muokata alustakin paljon positiivisemman.Olkoon se positiivisuuden tavoite.

Mukavaa illan jatkoa teille!