HymyNo nyt se on tapahtunut,minä löysin Facebookin.Eilen työkaveri kokeili nettitikkua ja näytti oman sivunsa "Kirjassa".Minä päätin sitten illalla mennä lähettämään hänelle viestiä ja....................

Kirjauduin ja loin oman kuvan.Tosin kuvaa siellä ei vielä ole kun en ole sellaista saanut aikaiseksi.No,mutta kuitenkin.Laitoin kaverille viestiä ja sain sitä myös takaisin....................ja

Rupesin laittamaan serkkuni nimeä sinne kaverietsimeen ja pian olin löytänyt suuren määrän serkkujani Kirjasta!Ja siellähän olivat myös muut tutut!Ajatella.

Minä olen sitten vissiin kalkkis kun nyt vasta olen löytänyt Kirjan.Tuo löytö oli kuitenkin eilisen päivän piristys,sillä nyt voin keskustella serkkujeni kanssa.Muuten yhteydenpito on aika lailla sattuman varassa.

Kokeiluahan tämä on enkä aio loikoilla Kirjassa liiaksi asti.Uni on tärkeää.Koneelle tulen vasta sitten kun tenavat ovat nukkumassa.Touhuan (lue:TAPPELEN)heidän kanssaan sen ajan,joka ollaan kotona ja valveilla.

Huomenna on vielä työpäivä ja sitten koittaa neljän päivän hiihtoloma.Tiedoksi vaan,että huomenna vedän takapuolen olalleHymyHymyHymyHymy!!!!!!!